Aj, aj, aj...!!

Denna måndag börjar inte allt för bra...
Vaknade imorse av att jag hade o har fortfarande jordens mensverk.
Till alla dom som påstår att mensverk inte e nåt att gnälla över, kan jag ju säga att ni har förmodligen inte lika ont som jag har. O nu e d endå ingenting jämfört me hur d har varit...

Nåja, jag har bäddat ner mig i soffan o slängt i mig några värktabletter (som inte gör någon som helst skillnad) o hoppas på att värken snart ska gå över. 
Som om inte d vore nog, så visar dom ju absolut ingenting intressant på tv den här tiden på dygnet.

E jag lite negativ just nu, kanske... 
D får man va ibland.

                              
                             (Bild tagen från Google)

Puss o Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0