Vaccin... ;/

När jag väl bestämmer mig för att ta d där förbaskade vaccinet, så blir jag såklart dålig av d...!!

Förra tisdagen gick jag för att ta vaccinet. Gick till Spånga vårdcentral efter praktiken. Hade ett riktigt flyt o hamnade först i kön :D
Dessutom började dom vaccinera tidigare än va d va sagt, så jag behövde inte vänta alls lång stund.
Sen att ta sprutan tar ju typ bara en sekund så e d klart!!

Kände ingeet speciellt på kvällen, förutom att jag va öm i armen, vilket ju inte e nåt konstigt.
Men dagen efter mådde jag skit!! Jag hade värdens huvudvärk, jag var allmänt slö o slut i kroppen. Men bestämde mig iaf för att åka till praktiken. D e ju tydligen rätt vanligt att man känner sig lite hängig dagarna efter...
D slutade iaf me att jag åkte hem tidigare den dagen.
På kvällen, i onsdags, mådde jag verkligen skit. Jag hade sån otrolig huvudvärk, yrsel.
Jag blev likblek i ansiktet o spydde o spydde...
Men i torsdags hade d typ gått över o jag kände mig (nästan) som vanligt igen.
Så man får ju säga att jag hade tur iaf, att d gick över så fort.

Vet dock inte om jag skulle göra om d...


(Bilden är tagen från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0