Party party!!!

Jag e ju verkligen fruktansvärt dålig på att uppdatera min blogg.
Så, nu har jag en hel massa att ta igen...

Förra fredagen ex.
Då va d fest hemma hos en tjej i klassen.
Zabina, jag , Elinor o Anjelica möttes upp vid slussen, för att ta en liten födrink. Vi hamnade på "Eken" (d brukar ju bli så). D blev ett gott glas vin (o en varmkorv) innan vi tog bussen ut till Jessica.

Hemma hos henne va vi ett lagom stort o väldigt trevligt sällskap.
Vi drack o åt lite smått o gott. Vi spelade lite spel o lyssnade på musik. O sen gjorde vi självklart den berömda "Hästen" :)


(Bilden är tagen från Google)

Efter några timmar hemma hos Jessica, bestämde vi oss för att fortsätta kvällen ute på stan. Vi Splittrades lite oturligt vid T - banan, så vi hann inte säga hej då. 
Jag, Zabina, Elinor, Anjelica, Monica o Therese avslutade vår kväll på Göta Källare. 
Förutom några dryga vakter o ett ganska folktomt ställe, så hade iaf jag rätt trevligt. D e ju sällskapet som räknas :)

Efter en hel del dans o en promenad till slussen (tillbaks där vi startade kvällen), kom älsklingen o hämtade mig. Jätte skönt att inte behöva sitta själv på T - banan så sent.

Jag hade en väldigt trevlig kväll me roliga männsikor, som jag e otroligt tacksam över att jag har lärt känna!! :)
Hoppas vi gör om d snart igen :)

Eftersom jag lånade syrrans kamera på festen, så har jag inte hunnit få bilderna än. Men dom kommer snart.

Puss o Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0