Juldagen 2009

Så e Julafton förbi ytterligare en gång...

Imorgon kommer Andrea o hennes lilla familj hit. Magnus åker tillbaka senare samma dag, men Andrea o lilla Lèo ska stanna ett par dagar iaf :)
O jag åker tillbaka till storstaden den 28.e.
Tänk att 2009 snart e slut.
I år ska jag för första gången fira nyår me min allra bästa vän, Lena. Konstigt egentligen att vi inte gjort d tidigare. Men i år ska vi iaf fira ihop, tillsammans me hennes kille, hennes dotter o några av deras vänner. D ska bli jätte kul!! :D

Imorgon åker jag in till Norrköping en sväng för att träffa några vänner. D va alldeles för länge sen sist, så d ska verkligen bli kul att ses en stund o ta igen d som vi har missat :)

Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0