Home sweet home...

Superskönt att va hemma hos familjen!! Ta dagen som den kommer, inte behöva tänka på va man ska laga för mat, bara vara...

Här e d hur mkt snö som helst. Jag som tyckte att d va mkt snö hemma i Sthlm, men sen kom jag hit o här e d verkligen mkt snö!!
D gillar jag :) Då blir jag som ett litet barn igen.
I söndags va jag o syrran ute o körde pulkarace, d va kul!! :D

Igår möblerade jag, Sabin o Sebbe om här hemma. Vi gjorde iordning ett mysigt litet "bibliotek" till mamma.
Sen fixade vi en tv hörna på övervåningen, där man kan kolla på tv o spela tv - spel :) 

Idag har jag hjälpt mamma me städningen inför morgondagen. E en hel del som ska göras. 
Sen ikväll kommer d mysigaste av allt!! Då ska vi göra som vi alltid gör dagen före julafton...
Vi tar in o klär granen, vi gör julgodis o mamma kokar skinka. O d sista vi gör innan vi går o lägger oss e att äta en skinksmörgås o dricka julmust. 
Mmm, då e d JUL!! :)


(Bilden är tagen från Google)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0