Update, som vanligt ;)

Jag fattar inte att jag alltid e så dålig på att skriva i bloggen under helgerna...
Fast, d kan ju bero på att jag har så mkt annat kul jag vill hinna me då, att bloggen inte käns riktigt lika viktig.
Så här kommer en liten update, som vanligt :)

I lördags hade Alex bestämat att vi skulle passa på å göra en massa roliga grejer tillsammans. Vi ses så lite i veckorna när han jobbar, fast vi bor ihop, så nu skulle vi passa på...

Vi gick på Thaimassage. Första gången jag provade på d. Sista me, skulle jag tro ;)
Låt mig säga såhär...
D gjorde ont, riktigt ONT i hela kroppen. Kändes som att jag snarare blev misshandlad än fick massage.
Jag kom ut efteråt o sa "aj, aj, aj"...
Alex kom ut o va sjukt missnöjd. Hans massör va tydligen mkt mindre o tog inte alls i mkt. Hmm, kanske skulle bytt massör... :)

                                   
                                   (Bilden är tagen från Google)

Efter massagen, åkte vi till Max o svullade i oss varsin kycklingburgare :) Mmmm, smaskens!!
Nästa anhalt blev Citygross o Ö&B. Inhandlade lite godis o nya favvoriten, jornötsringar (hittade en påse/säck me 450g). 

     

Vi mellanlandade hemma i soffan me godispåsen i högsta hugg!!

Framåt kvällen, åkte vi iväg till Heron City.
Vi gick o käkade på Pizza Hut, mums mums!!

                                                      
                                                                                            (STOR o liten)

Me välfylldda magar drog vi å bowlade.
D e alltid lika kul. O jag e alltid lika kass haha!! :)

     

Sist på dagens agenda va d bio.
Vi såg en film som heter Public enemy, me Johnny Depp.
Jag tyckte den va jätte bra!!
D va inte för mkt "pang pang" o filmen va gjord på ett snyggt sätt.
Dessutom så va Johnny Depp såå snygg o jag brukar inte tycka att han e d, men här gick d inte att låta bli... ;)

                     
                    (Bilden är tagen från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0