Syrran o jag...

Vaknade sent i morse, så skönt att sova ut!!

Sabin o jag ville hitta på nåt o inte bara sitta hemma o lata oss.
Så vi bestämde oss för att åka till Naturhistoriska muséet. D va länge sen nån av oss va där. Kul att göra nåt man inte inte gör varje dag...

                     
Väl där, irrade vi omkring som två yra hönor. D e lite svårt att hitta på d där stället. Vet inte riktigt hur de planerat när de byggde d. Man går hit o dit, upp o ner för trappor...
D va kul iaf, vi såg en massa coola grejer...

        
(Så snyggt gjort, jag e riktigt imponerad).

När vi blev hungriga bestämde vi oss för att gå till deras restaurang (som ligger precis utanför toa´n). De hade så sunkig mat o fikabrödet såg ungefär lika gammalt ut som djuren på muséet. Så vi drog in till stan istället o satte oss på ett fik där.

                         

Efter ett antal timmar på stan, var iaf mina fötter riktigt trötta, så vi åkte hem. Alex hyrde film o d blev söndags mys framför tv´n innan d va dags för sängen.

Imorgon ska jag plugga hemma. Syrran kommer att få förhöra mig, typ hela dan (vare sig hon vill lr ej) ;)

God natt!!

Kommentarer
Postat av: sabin

ja tack för en trevligt dag :)

2009-08-30 @ 23:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0