Spontant...

I lördags skulle Alex iväg till grannen o spela poker o kolla på fotboll o såna grejer, me "grabbarna".
På dagen hade han match, så jag fick roa mig själv...

Jag drog in till stan o köpte lite pysselmaterial. Älskar ju sånt!! :) Jag gick tex, till Paduro o till en super bra tygaffär.
Håller ju på o jobbar me mina mobiler :) Nu e den ena klar iaf. Har gjort band att hänga upp den i o allt sånt. Den blev riktigt bra faktiskt!!

               
Nu har Sabin gjort en liten beställning oxå. Hon vill ha en mobil me en massa små hjärtan som hänger ner...
Så d e nästa projekt.

När jag va på väg in till stan, hörde kära Mimmi av sig. Hon föreslog att jag kunde komma hem till henne på kvällen o käka. Supertrevligt förslag, tyckte jag o tackade genast JA!! :)

Åkte hem, färgade håret o mina då obefintliga ögonbryn.

Alex kom hem o berättade att han "hade en glad nyhet", han skulle inte iväg iaf, utan skulle stanna hemma me mig...
Gulligt, fast då hade jag ju faktiskt redan gjort upp andra planer. Så kan d bli ibland.

Så jag åkte hem till Mimmi o hennes underbara lilla dotter!!
Jag underhöll Inez medans Mimmi lagade en supergod tacopaj.
Vi åt, snackade lite skit (lr mkt), åt lite efterrätt o åt lite godis...
D va en spontan o väldigt trevlig kväll :D

      

Sen ringde älsklingen o undrade när jag skulle komma hem egentligen, så d va bara att säga tack o hej för den här gången o börja bege mig hemåt.

Väl hemma blev d mys i soffan, framför tv´n, innan d va dags att säga god natt!!

Kommentarer
Postat av: Malin

åh nästa gång ni ska ses, ring mig! nu ses vi ju iofs på lördag :) men guuuud va mysigt, älskar spontanitet!

2009-08-17 @ 20:12:26
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0