Sommar!!

Solen skiner, när jag vaknade kl nio så visade termometern 39.8. D e inte helt fel!! :)

Husdjuren har fått frukost o jag sitter o käkar nu. Sen ska jag göra mig iordning för att åka till syrran. Hennes granne har egen badplats o dit ska vi idag :)


Igår hände d inte allt för mkt. Jag pysslar mkt nu. Håller på o gör en mobil som ska hänga i taket lr i ett fönster. Bilder på d kommer senare.

Håller ju oxå på o försöker få fason på kroppen. Även om jag e liten o smal, så vill jag oxå ha en vältränad kropp.
Så, i måndags drog muskelpassen igång igen. O igår joggade jag 30 min.

Blir ev. nåt träningspass ikväll me...

Kommentarer
Postat av: Malin

oj va duktig du e! njut av solen, det gör jag med trots jobbet! puss o kram hoppas vi ses snart?

2009-08-05 @ 20:28:19
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0