Sol, sol o lite mer sol...

Gårdagen spenderades me Lena o hennes busfrö till dotter :)

Vi åkte till Ängbybadet o solade o badade. Härligt, härligt!!

Efter en timma lr två i solen började vi bli hungriga o gick o ställde oss i jordens längsta kö, för att köpa lite käk...
Stog säkert i den där kön 20 min innan d äntligen va vår tur.
MEN, när jag skulle betala så funkade inte deras kortläsare ( o då va d en snubbe precis före oss som betalade me kort). Vi hade inga kontanter, så d va bara att komma tillbaka igen senare o försöka på nytt.
Hade jag inte haft ett barn me mig då, så hade jag nog sagt en del mindre vackra ord...!!

Tanken va att älsklingen skulle komma o göra oss sällskap efter sin fotbollsmatch (spela fotboll i den värmen, stackars). D gjorde han oxå, men d blev så sent att vi andra redan hunnit börja röra oss därifrån.
D slutade me att Lena o lilltjejen åkte hem till sig o jag o Alex bestämde oss för att ta en promenad i solen...

Vi gick ut till Drottningholms slott o köpte glass :)
På väg hem åkte vi o hyrde film, "Desperate Hours", me Pierce Brosnan (den va inte så bra).

När vi kom hem hjälptes vi åt att rulla en jäkla massa köttbullar. Jag har from. nu bestämt att vi inte ska köpa några fler färdiga köttbullar, utan göra egna. Sååå mkt godare!!

Dagen slutade me att jag somnade i soffan o vaknade av att Alex bar in mig till sängen (sötast).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0