plugg, mobiler, träna...

Har pluggat hemma idag. D har gått riktigt bra! Har prov nästa tisdag o just nu käns d ok faktiskt. Men vi har oxå en hel vecka till innan provet, som vi ska lära oss mer på...

Har pysslat lite me. Håller ju på me mina mobiler :)
E nästan klar me en som ska hänga i en barnvagn.

              
Jag får allt lite små beställningar, d e kul!! :)
Sen har jag börjat jobba på en som passar till nån som gillar bollsporter...
Den e långt ifrån klar, men såhär ser den ut  nu iaf...

                                       

Snart ska jag iväg o träna mina muskler :) Lika skönt varje måndag!!

Hmm, undrar just när älsklingen tänker komma hem...??


Kommentarer
Postat av: sabin

vilken söt lite stjärna :D

2009-08-25 @ 15:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0