Nu drar d igång!!

Jaha, då va man plugghäst då...


Första dagen igår. D kändes lite pirrigt, men bra. O jag blev himla lättad när jag kom in i klassrummet o d verkade som att alla andra oxå va lite små nervösa.

Igår blev d mest en massa papper att läsa o skriva under, vi gick en liten rundvandring o såna grejer.
Den här veckan blir ganska soft.
Idag skulle vi vist göra lite "namnlekar", så vi lär känna varandra. Klassen kommer att bestå av 33 tjejer. D blir nog kul, när vi kommit igång lite.
Idag ska vi oxå dela in oss/delas in i smågrupper o vi ska få en uppgift som ska redovisas på fre. Vi har oxå en egen uppgift som ska göras.

Men nästa vecka drar allt igång på allvar.
D käns bra, jag vill sätta igång så snabbt som möjligt, så jag kommer in i att faktiskt plugga istället för att gå till jobbet...

Kommentarer
Postat av: sabin

att det alltid ska vara massa namnlekar och sånt, hur gammal man än blir så förföljer dom en... :P

2009-08-12 @ 11:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0