Mkt skolsnack...

D blir mkt snack om skolan i bloggen nu...
Idag gick vi bara till kl.12, riktigt skönt!!
Redovisningen gick bra o nu e första veckan i skolan slut.
Ser verkligen fram emot nästa vecka, när vi ska sätta igång på riktigt :)
Fick en uppgift idag, som ska va klar o inlämnad på mån. Tänkte göra den nu i helgen, så den e klar. D e ingen stor uppgift, men d e skönt att ha d gjort, så kan jag slappna av sen.

                                  

När jag kom hem från skolan tog jag me mig mina bebisar ut i gräset en stund o njöt av solen, tills den gick i moln (efter typ fem min) o d började mullra o småregna.

Idag orkade varken jag lr Alex laga mat när vi kom hem, så d blev en tripp till pizzerian :) Så får man göra ibland...

Nu sitter vi här hemma, i varsitt hörn o e trötta.
Jag e sjukt trött efter den här veckan. Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid att gå upp tidigt o framförallt vänja mig vid att sitta stilla, inomhus hela dagarna o lyssna o koncentrera mig... :)

                       

Nu ska jag pallra mig bort till soffan o gosa me sötisen lite innan vi somnar båda två.







Kommentarer
Postat av: sabin

vad kul att du uppdaterar så mycket nu :D mycket att läsa :D synd bara att jag inte kan läsa allt för ofta :/

2009-08-17 @ 20:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0