En härlig dag!!

Åkte ju till syrran idag. Fyra veckor gamla Léo va urgullig, såklart!! Han bara sov o åt, sov o åt...

Vi tog me oss matsäck o gick till stranden. Jag, som e en riktig badkruka, tog sommarens första dopp.
D blev en heldag me Andrea o hennes lilla familj.

Jag fick en massa nya kläder o tre par skor (bilder kommer imorgon), alltid lika roligt!! :)
 
När jag kom hem, åkte jag o Alex iväg till hans kära mamma o käkade tacos :)

En härlig dag me nära o kära...

Nu ska jag gå o lägga mig, men först måste jag väcka älsklingen som har somnat på soffan ;)

Kommentarer
Postat av: sabin

jag vill också ha nya kläder och skoooor !!!! :O

2009-08-07 @ 23:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0