D e mkt nu...

Oj oj va mkt d e att tänka på just nu...
Precis när jag lärt mig ett namn på alla tänder i munnen, så berättar vår lärare glatt att d finns ett namn till...
När jag lärt mig d, berättar hon att alla fem sidor på tänderna OXÅ har varsitt namn.

Har pluggat hemma idag. Efter ett tag blev jag så trött i huvudet o behövde miljöombyte, så jag promenrade till vällingby o satte mig på ett fik där o fortsatte läsa lite.

  
Har läst ytterligare en stund nu ikväll me. Men nu får d nog räcka för dagen.
Sen jag började skolan, har jag haft otroligt svårt att koppla av. D e så mkt ny info som ska få plats i min lilla skalle. Jag tänker på alla dessa nya ord, jag räknar tänder i huvudet o övar på va dom heter. Så håller jag på, från att jag slår upp ögonen på morgonen, till dess att jag somnar på kvällen.
D kan ju inte va nyttigt... :)

Nu försökte jag att koppla av o kolla på tv. Men då ringde en tjej som jag pluggar me o frågade om uppgiften vi hade till imorgon... D går helt enkelt inte att sluta tänka på skolan. Fast d vill jag ju egentligen inte heller.
En av alla anledningar till varför jag e så motiverad e ju att jag så gärna vill skaffa barn. O d kan/vill/tänker jag inte göra förens jag har en utbildning.

Hmm, d va nog allt för idag. Nu ska jag gå o lägga mig snart, så jag får koppla av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0