Besök av syster yster... Måste plugga...

Sabin kom upp till sthlm igår :)
Hon fick hänga me mig o Alex när vi storhandlade på willys (kul).
Vi gjorde tacos när vi kom hem, mums mums.

Idag har jag suttit o pluggat från typ kl.11.30 till kl.16. me avbrott för lite lunch...
Tre av dom som jag går utbildningen ihop me, kom hem till mig, så satt vi o pluggade o förhörde varandra. D går så mkt bättre då, än när man sitter ensam o försöker fatta!!

Käns som att vi kom ganska långt endå. Nu ska jag vila skallen lite. Sen e d dags för lite mer plugg. Måste läsa till imorgon + öva på alla kluriga ord på latin.
Håller nu på o lär oss tex va alla ben i skallen heter...
Varför göra d enkelt för sig o säga "nackben", när man kan säga "os occipitale"...

                                               
                          
                                               (Bilden är tagen från google)  


Idag e Sabin me Andrea, hon ska sova hos henne inatt. Men imorgon kommer hon till oss igen. Då ska jag färga håret på henne :) O sen blir d fredags mys!! :)

                                           
(Bilden är tagen från google)
 

Kommentarer
Postat av: sabin

fredagsmys vad roligt :D

2009-08-28 @ 12:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0