Why??!!

Åhh, blir så trött...!!

I torsdags, på jobbet, va d ju super fint väder me sol, d va riktigt varmt...
Jag hade fortfarande tjocka vinterkläder på mig o dubbla tröjor. Så jag öppnade jackan en kort stund. Va händer då...??
Jo, igår va jag såklart förkyld.



E ju sjukt hur känslig jag e!! Så nu e jag helt genomförkyld. O som grädden på moset, så ser jag när jag vaknar, att d e helt underbart väder ute. D borde man ju kanske snarare bli glad över, vilket jag oxå skulle bli, om jag inte kände mig såhär.
Alex e iväg o jobbar en sväng, men sen tänkte vi ju typ ta en bok lr en tidning o sätta oss nån stans, sola lite :)
Hmm, vet inte om d  e så smart å göra d när man e snuvig, hostar o har jordens huvudvärk... :(

Senare ska älsklingen iväg igen o då hade jag planerat att jag skulle passa på att dra iväg till Ikea o Rusta o köpa lite små grejer som behövs till lägenheten. Tänkte ta en sväng till Plantagen me o köpa blommor till balkongen :)
Men men, vi får se hur d blir me dom planerna nu. Ibland blir jag väldigt arg på mig själv för att jag inte har fixat körkort...
O för att jag i d här fallet verkligen INTE har lärt mig av mina tidigare misstag. Man SKA svettas in våren. D e ju fan så sant!!

GGGRRRRRRR... 

                                                                       

Kommentarer
Postat av: Malin

absolut! det kan ju bli maj månads afterwork-kväll! :) läste här at du blivit dålig :( krya på dig, hoppas du får njuta av vädret, ska in till stan och spendera mina pengar nu med mamma :)



gullig bild på kalle du har! haha

kram på dig!

2009-04-25 @ 11:24:28
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0