Vååååååår, äntligen vår!!

Klockan är över sju (på kvällen) o d e fortfarande ljust ute :)

Folk sitter på uteserveringar o fikar o käkar lunch. D om något e ju ett riktigt vårtecken.l
Här kommer några bilder på ett annat härligt vårtecken...

           

Senare ikväll åker pojkvännen iväg på fotbollsläger. Kommer hem på tisdag. Hmm, känner redan hur mkt jag kommer att sakna honom...
Fast samtidigt så vet jag ju hur bra d oxå kan va att va ifrån varandra ibland.

Imorgon kommer lillsyrran till Sthlm o hälsar på. D ska bli skit kul!!
O imorgon kväll kommer en tjej från jobbet hem till mig, så ska vi käka lite god mat o dricka nåt gott o bara skvallra o njuta av att d e lördag!! :)

Kommentarer
Postat av: sabin

ja det var ju synd att jag vi inte kunde ses så länge bara :(

2009-04-06 @ 16:28:00
Postat av: Mimmi

jag hade oxå velat stanna längre men nästa gång- det var ju så mysigt o kul! Me like....

2009-04-12 @ 00:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0