Åter på jobbet...

Va på jobbet idag. Kan inte påstå att jag va speciellt närvarande, men skönt att va tillbaka iaf :)
Imorgon blir d kort dag, jobbar till tre (fast ska va duktig o ha en timme BFT), sen ska Mimmi o jag iväg o hitta på nåt skoj!! Va länge sen sist, käns d som iaf. Ledig på fredag, långhelg igen!!!

Alex sitter o kollar på fotboll... Som varje kväll just nu (käns d som iaf)...
Hmm, känner mig som väldens tråkigaste flickvän. Men jag kan helt enkelt inte tycka om fotboll. Jag har försökt o försökt, men d går bara inte!!
Jag tror egentligen d handlar om att jag inte har ett så stort intresse för ngt. Så jag har liksom svårt att förstå hur man kan tycka om ngt så otroligt mkt...
Han tittar inte bara på fotboll på tv, han spelar fotboll själv o tittar när hans vänner spelar.

Fast han har ju egentligen rätt när han säger att jag ju fakiskt inte behöver tycka om d bara för att han gör d...
D e sant! 

Jag älskar min lilla fotbollsnörd, inners inne hehe ;) 



Räknar ner tills lillsyrran kommer upp till storstaden igen. Hon kommer den 15e...
Den 16e ska vi gå till frissan båda två. Hon ska klippa sig o jag ska färga håret (IGEN, jag vet, jag vet). Sen blir d förmodligen bowling o på kvällen ska vi ut o göra stan osäker. Syrran fyller nämligen 18 den 11e o d ska firas me pompa o ståt!! :)

                                                                                                                
Måste oxå berätta att jag fick brev från "Didaktus" (där jag ansökt om min utbildning) igår. Jag ska på intervju den 11/5. Fan va kul, men lite nervöst oxå måste jag erkänna.
Håll tummarna för att d går bra!!

Dags att krypa ner i sängen, ska ju upp tidigt imorgon.


 
Puss å Kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0