Trööööööt...

Fattar inte att man kan va såhär trött...
Imorse när jag skulle gå upp, va jag så trött o seg att jag nästan försov mig. Hela dagen på jobbet har jag gått omkring som i en dimma. Nu när jag kommit hem så skulle jag egentligen helst av allt bara vilja gå o lägga mig o inte vakna förens imorgon bitti när klockan ringer.
Men jag har istället övertalat mig själv att jag ska åka iväg o träna lite senare. Tränade ju inte på hela förra veckan. Det ger liksom inte så mkt att bara träna nån gång ibland, måste hålla igång om d ska ge resultat :)

Imorgon e d ju iaf torsdag, vilket betyder att d NÄSTAN e fredag :) Jäkligt skönt. Dessutom så slutar jag tidigt imorgon me :)

Saknar min älskling, men lär nog inte se mkt av honom idag... Jag ska ju iväg o träna o han har fotbolls match. Så kan d va...

Kram o hej så länge!! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0