Surkärring ;)

Hej!
Nu ska jag klaga lite, vilket säkert kommer få vissa att tycka jag e en riktig surkärring. Men d får ju stå för dom isåfall.

Va ute på långpromenad tidigare idag, njöt av vårvärmen...

       

Men till sist gick jag mest omkring o irriterade mig över att folk slänger skräp överallt. Ärligt!! E d så jäkla svårt å slänga grejerna i närmsta papperkorg. Ser så trist ut när d ligger papper o tomma sigg paket ute i naturen.

              

Så, för att underlätta för er som inte riktigt vet hur man gör. För er som tydligen inte vet hur en papperskorg ser ut...
Här kommer några bilder som kanske kan hjälpa er...

             

Så här ser en papperskorg ut. Dom kan dock se lite olika ut, så jag förstår om d käns svårt.
Men snälla, FÖRSÖK!!!!

Ni som håller rent runt omkring er, behöver sjävklart inte ta åt er :)

Kommentarer
Postat av: sabin

haha ja det är bra. det är tydligen ganska svårt men nu är ju du snäll och hjälper alla dom som inte vet hur man ska göra :)

2009-04-14 @ 08:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0