Skönt me helg...

Har nyss stigit upp från sängen...
E så skönt på helgerna, när man verkligen kan sova ut.

Älsklingen e o jobbar, stackarn...
Men när han kommer hem ska jag skämma bort honom riktigt ordentligt!!
Ska städa lägenheten, tvätta lite. Idag e d dessutom jag som står för middagen :)

E inte jätte fint väder ute idag, lite trist, men man kan ju inte få allt...
Ska nog iaf gå ut på en promenad om en stund o fotografera lite.

Idag e en sån där dag då jag verkligen önskar att lillsyrran bodde i Sthlm, saknar henne!! Fast hon kommer ju iaf upp rätt snart o hälsar på igen. Då ska hon klippa sig o jag ska färga håret på henne. Hon ska bli en riktig BABE till studenten :) 

PUSS Å KRAM


Kommentarer
Postat av: saber

heeeeeeeeeeejjjjjjjjjj loooovaaaaaaaaa, först o främst grattis grattis grattis, vi e nu officiellt lika gamla, iaf i nån månad till haha :P och för det andra ville bara skriva kommentar. säg till hur man ska göra för att du ska tjäna pengar genom din blogg så ska jag fixa det, vare sig det e skriva kommentarer eller klicka på sidan haha........ ha det gött tjingeling... ps, sharareh hälsar tjoulouluooooloooo

2009-04-18 @ 20:31:57
Postat av: sabin

ibland önskar jag att jag bodde där också, men inte hela tiden ;) hehe... Ja jättefin vill jag bli :)!

2009-04-20 @ 09:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0