Pustar ut...

Satt o läste Metro igår på väg till jobbet o blev ngt skraj när d på första sidan stog om en tjej som blivit me barn trots att hon hade p-stav... Jag har p-stav o började självklart genast att känna efter mer än noga om jag nog inte känner mig lite gravid iaf...
Jag e ju ofta väldigt trött, äter som en häst för tillfället, grinig etc etc, listan kan göras lååååång.
Så gissa om d första jag gjorde efter jobbet idag va att rusa till apoteket för o köpa ett grav test.

Jag va så jäkla nevös!!
Efter 5 otroligt långa minuter fick jag till slut bekräftat...
Att...
Jag inte e på smällen.
TACK GODE GUD FÖR DET säger jag bara!!
Självklart vill jag ha småttingar. Men inte just nu kanske, när jag äntligen bestämt mig för att d nog e rätt bra att skaffa sig en utbildning trots allt.

Sen när jag pluggat klart o jobbat ett tag. Då jäklar skaffar jag barn, vare sig sambon vill eller ej ;)



  


Kommentarer
Postat av: sabin

haha vad bra att du fick ett svar du vart glad utav iaf :)

2009-04-17 @ 09:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0