Ont d gör ont...

Fattar inte att d ska va så svårt att bara ringa o boka tid hos tandläkaren, går dit, få sin dom o sen gå hem, UTAN TANDVERK...
Nu har jag haft ont i en av mina tänder jag vet inte hur länge. Nu har d gått så långt att jag inte kan käka nåt utan att den där förbannade tanden påminner mig GGGGRRRRRRR...!!!!!
Fast d e ju egentligen inget större mysterium att jag får hål i tänderna. Jag äter ju inte lite sötsaker om man säger så... Jag småäter hela tiden. Så fot jag kommer hem från tex jobbet, öppnar jag skåpet i köket, som Alex o jag fyllt till bredden me kakor, snacks, godis mm mm. Sen klämmer jag i mig av detta tills jag typ nästan spyr. Vilket ofta oxå resulterar i att jag inte orkar äta speciellt mkt mat när d väl e dags för d.

Nej, såhär får d inte fotsätta!! Nu ska jag fan skärpa till mig.
From NU, inget snacks lr godis mer än på lördagar!!  
Så får d bli, That´s a deal!!

Kommentarer
Postat av: sabin

Åh vad jag känner igen mig i det där ! men kan verkligen inte låta bli, tyvärr...

2009-04-20 @ 09:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0