Nu räcker d...!!

E fortfarande inte helt kry. Käns bra på morgonen när jag vaknar, men sen så fort jag börjar röra på mig lr anstränger  mig minsta lilla, så känner jag mig illamående o får yrsel. Fattar inte va d e för nåt jag åkt på.
 
Tänkte försöka gå ut en sväng lite senare o andas lite frisk luft. D brukar va ett bra sätt att se om man e tillräckligt kry för att jobba... Orkar man inte d, så orkar man INTE en dag på jobbet.
E ju inte vilket jobb som helst heller. Att jobba med barn tar ju "rätt mkt" energi från en.

Har inte ens varit hemma två dagar, men e redan trött på d här. Jag vill jobba. Har varken tid lr råd att va sjuk.

 

Kommentarer
Postat av: sabin

du får ta och krya på dig :)

2009-04-28 @ 16:37:16
Postat av: Malin

ja jag kommer definitivt ha en massa energi imorn...hoppas jag! är riktigt trött just nu!

härligt att ha dig tillbaka på jobbet :)



jag vet, ebba och didrik rules, tjejernas dans e ju bäst som de tränar på typ hela tiden! en klassiker :)

2009-04-29 @ 20:12:00
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0