Nöjd...

Har varit en härlig dag!! Började tidigt imorse o d va kanske lite segt att pallra sig upp ur sängen, men inte värre än vanligt.

Dagen på jobbet gick snabbt...
På förmiddagen va vi iväg på utflyckt. Vi hittade en otroligt mysig liten park där vi slog oss ner o njöt av vårsolen :)
Hur många har d så bra o får betalt för d...?? 

Slutade tre idag, men jobbade över en timme o kände mig jäkligt duktig över d. 

Efter jobbet gick jag o Mimmi till ett ställe som heter "Muffin Bakery". Hade bara gått förbi där tidigare o kan ju erkänna att jag hade lite för höga tankar om det stället. Men tanke på namnet, trodde jag att dom skulle ha stora högar me olika sorters smarriga muffins i alla möjliga storlekar o former. Men icke sa nicke. D fanns typ fem, sex sorter att välja bland. Jag blev lite besviken...
Tur att jag hade så trevligt sällskap :)
Vi envisades me att sitta ute, trots att d inte ens fanns en gnutta sol där vi satt. Mi myste in oss i filtar o drack varmt té för att hålla oss varma.


När vi hade fikat klart, va d dags för kära Mimmi att börja dra sig hemåt. Jag däremot kände för att shoppa lite... :)
Slutade me att jag kom ut me påsar både från "In o Finn" o Åhlens. Köpte bla. en té - sil som jag bara va tvungen att ha. D praktiskt taget stog "Till Lova" på den... :)

                                                             

Hann hem lagom för att hinna mysa lite me älsklingen innan han skulle iväg o jobba igen. Han jobbar natt så jag tänkte passa på att kolla på en massa gamla avsnitt av "Vänner" o dricka mitt nya favorit té...
Sen kommer jag att sova riktigt gott!!

                                       

        
          PUSS O KRAM!!
                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0