Nästan fredag!!

Torsdag igen. Veckorna rullar på så fort att jag nästan ine hinner med!

Idag har det varit en väldigt trevlig dag. Har ju varit sol sen tidigt imorse. Dessutom e torsdagar mina tidiga dagar på jobbet. Idag slutade jag dock fyra i stället för tre, hade lite att göra på jobbet. men d e ju tidigt iaf.

På min rast idag, gick jag iväg o köpte en glass - magnum strawberry white o tidningen Glamour, nice.




När jag kom hem hann jag gosa en liten stund me älsklingen, innan han skulle åka till fotbollsträningen. Då passade jag på å gå o sola. Hittade ett nytt drop in solarium i Vällinby. Va jäkligt länge sen jag solade senast. Men kände att jag behövde pigga upp mig me lite färg. Fast d tog inte så bra...
När jag va där o skulle sola, så va d ett jäkla liv i ett av rummen. Dörren öppnas o ut kommer tre ungar... Deras mamma hade solat o haft dom me sig där inne. Ärligt alltså... Kan man inte fixa barnvakt så får man väl fan låta bli o sola då!! (nu lät jag som en surkärring igen)... Hehe :)

Hade tänkt laga min super goda köttfärssås, men nu när jag kom hem, så känner jag att jag orkar inte laga mat. Så lat får man faktiskt va ibland. D blir snabb mackissar o köttbullar ikväll me andra ord :)

E såå glad. För nu börjar min träning äntligen ge resultat. Sakta men säker ökar volymen på min armar o mina lår. Inte alla tjejer som skulle bli glada över att summan på vågen stiger istället för å sjunka... Men inte jag inte hehe :)

Puss å kram!!! 

Kommentarer
Postat av: sabin

vad fint du har fixat på bloggen!

2009-04-24 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0