För snabbt...

Tiden går alldeles för snabbt! Hänger ju inte me, d e redan torsdag (så säger jag varje vecka).
Men eftersom tiden går så snabbt, så betyder ju d oxå att våren faktiskt verkar vara här, för att stanna nu.
Riktigt skönt att det är ljust ute både när man åker till jobbet och när man kommer hem :)
Jag känner mig så pigg och glad!!

Har nyss käkat en panpizza. Nu sitter jag och kollar på "Bygglov" på tv och senare ikväll ska jag iväg en sväng och träna. Idag är det "Muskel/step up" som gäller.

Kommentarer
Postat av: sabin

Ja nu är det vååår :) hääärligt...

2009-04-03 @ 08:24:45
Postat av: sabin

Håller med, tiden går alldeles för snabbt...

2009-04-03 @ 12:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0