Flopp...

Tja!!
Ny vecka, med nya äventyr hehe.

Såg på "Söndagsparty med Filip o Fredrik" igår kväll. Brukar ju gilla dom grabbarna, men va fan...
D va INTE bra. D va rörigt. Vartannat ord på svenska o vartannat på engelska (stackars de gäster som inte förstog svenska)... En massa konstiga klipp hit o dit o länkar till olika msk i sverige. Nej d där klarar jag mig nog utan nästa söndag. D va en riktig FLOPP i mina ögon. 
Fanns dock en sak som va väldigt bra...
Marilyn Manson!!! Han va typ en av mina största idoler när jag gick på högstadiet o gymasiet :)


Men idag e d måndag o snart e d dags att åka iväg till jobbet igen. E ovanligt pigg idag känner jag. Blir nog en bra dag d
här :)
Sitter just nu o kollar på "Vakna med the voice", som varje morgon. Dom e roliga o mkt skvaller får man höra hehe :)
Fast musiken däremot e lite tjatig. Fattar inte varför d e så me nästan alla radiokanaler, att de har typ tio låtar de växlar mellan. TJATIGT!! Men mellansnacket e roligt :)

Tjngeling så länge!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0