Älskar...

Älskar väldigt mkt just nu...

Älskar att d e fredag till att börja me. D gör jag ju alltid...
Har varit en super skön dag på jobbet, med en massa solsken!! :) Dagen har gått jätte snabbt!!

Efter jobbet gick jag för att handla lite gott till kvällen.
Alex har fotbollsmatch ikväll, så jag tänkte laga mat tills han kommer hem :)
Ska göra extra god köttfärssås o färsk pasta, mums!!

Efter middagen blir d annanas o jordgubbar :)

Köpte oxå en ny tidning. Man fick en super snygg väska på köpet, så va ju tvungen hehe :)



      

 Kate Winslet e ju otroligt snygg på d här omslaget, måste jag säga :)

ÄLSKAR självklart min  lilla darling här hemma!! Så kär som jag e nu, har jag nog aldrig varit tidigare :) 

        

Älskar oxå mina kära vänner som peppar mig när d behövs o e glada för min skulle när d går bra!! :)

ÄLSKAR VÅREN!!


Kommentarer
Postat av: sabin

vad fin väskan var :)

2009-04-27 @ 16:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0